Convince Interactive A/S
Åboulevarden 49
8000 Aarhus C

Email: info@convince.dk
Tlf: 8743 4050

Convince på Facebook Convince Interactive på Instagram Convince Interactive på YouTube
SOCIAL MEDIA



Strategisk rådgivning og konsulenthjælp

Hvis det handler om at skabe værdi af sine marketingressourcer, skabe trafik og salg gennem sin digitale tilstedeværelse og sikrer det bedst mulige afsæt for din virksomheds fremtidige positionering, så…

Læs mere »   16. mar. 2017
En AWARD WINNER fortjener det bedste

En AWARD WINNER fortjener det bedste

Vores venner fra Protanium i Holland kontaktede os med ønsket om design og udvikling af en ny web løsning. Udtrykket skulle matche den meget høje design standard, som udmærker det…

Læs mere »   07. okt. 2016
Har du et begrænset marketingbudget?

Har du et begrænset marketingbudget?

Så kan Inbound marketing være en mulighed I stedet for at skyde din markedsføring til højre og venstre kan du stille din viden og kompetencer til rådighed for dem som…

Læs mere »   07. okt. 2016
Nyt skridt imod e-commerce

Nyt skridt imod e-commerce

Med lanceringen af vores helt egen webshop HIKESHOP.DK tager vi i Convince nu et vigtigt skridt i forhold til at styrke vores position indenfor e-commerce og online marketing. Med det nye…

Læs mere »   10. dec. 2015
Tracking ved hjælp af Intelligente pop-ups

Tracking ved hjælp af Intelligente pop-ups

I den fysiske butik forventer du, at personalet står til din rådighed og guider dig gennem dit køb – pop-ups bør gøre det samme for brugerne på dit website. Sørg…

Læs mere »   11. aug. 2015
PIERRE EJENDOMME beregnings app

PIERRE EJENDOMME beregnings app

PIERRE EJENDOMME er altid på udkig efter kvalitetsejendomme. Med den nyudviklede app, som fungere som et dynamisk beregningsværktøj kan PIERRE EJENDOMME lynhurtigt regne sig frem til de afgørende data, som…

Læs mere »   10. mar. 2015
Webudvikling for Kalmar-huse med ny og tidssvarende webløsning

Webudvikling for Kalmar-huse med ny og tidssvarende webløsning

Kalmar-huse har siden 1968 sat mere end 11.000 huse op i hele landet. – Nu var tiden kommet til at få udviklet en nyt og tidssvarende webløsning. I samarbejde med…

Læs mere »   10. mar. 2015
Online julekampagne for NORSTAR A/S

Online julekampagne for NORSTAR A/S

I samarbejde med NORSTAR har Convince udviklet en webløsning med  en større onlinekampagne med det formål at skabe et fremtidigt alternativ til markedsføring og distribution af de traditionelle julekataloger på…

Læs mere »   10. mar. 2015
Endnu en app fra Convince er nomineret

Endnu en app fra Convince er nomineret

I samarbejde med Kidvertising Agency har Convince A/S udviklet en app til Feel Like, som netop er nomineret til Liljeprisen 2014 – Det er vi ret stolte af! Feel Like…

Læs mere »   12. sep. 2014
Få vores nye e-bog om viral markedsføring

Få vores nye e-bog om viral markedsføring

“Den virale suceeseffekt” er en gratis e-bog om viral markedsføring fra digital bureauet Convince A/S. Den digitale e-bog ”Den virale succeseffekt” er allerede hentet rigtig mange gange af vores mail-subscribere,…

Læs mere »   02. maj. 2014
Vi har endnu et godt tilbud til dig…

Vi har endnu et godt tilbud til dig…

– det kunne være vores indgangsreplik da vi indledte samarbejdet med Lars Larsens kendte Golf og Spa Ressort i Himmerland. Convince har, sammen med reklamebureauet Jugel&Co, udviklet en ny og…

Læs mere »   23. okt. 2013
Velkommen til Michael

Velkommen til Michael

Convince Interactive styrker den strategiske front med ansættelsen af Michael Rode. Michael Rode kommer med alsidig erfaring – senest som Brand Management Konsulent på executive niveau. Kongstanken med styrkelsen af…

Læs mere »   23. okt. 2013
Gå til hudlæge via din mobil

Gå til hudlæge via din mobil

Med ventetider på op til 6 måneder for at komme til en hudlæge er behovet for et alternativ åbenlyst. Derfor har Convince Interactive, i samarbejde med 2 praktiserende speciallæger, udviklet…

Læs mere »   23. okt. 2013
Søgeoptimering

Søgeoptimering

1. Tilstedeværelse You got to be present to get the sale. Med en effektiv Google optimering kan du gøre meget for at placere dit website på side 1. Det er…

Læs mere »   05. jul. 2013
GULD – skatte fra den danske guldalder apps

GULD – skatte fra den danske guldalder apps

****** Jyllands-Posten ***** Børsen ***** Århus Stiftstidende Med udstillingen ’GULD – skatte fra den danske guldalder’ udvider kunstmuseet ARoS i Aarhus synet på den danske guldalder. I et tæt samarbejde med Convince Interactive,…

Læs mere »   05. jul. 2013
PROTECT APP

PROTECT APP

Sammen med den danske tågesikrings-producent Protect har Convince Interactive netop udviklet en app til iPads, som samler alt om tågesikring. Tågesikring er en kendt og værdsat sikringsform i en stor del af…

Læs mere »   05. jul. 2013
Responsive Design

Responsive Design

Responsive design er egentlig et nyt udtryk for et gammelt koncept. Begrebet responsive refererer oprindeligt til et websites hastighed; er et website hurtigt kan den siges at have en god…

Læs mere »   06. jun. 2013
Svendborg Sparekasse

Svendborg Sparekasse

Vi er hos Convince Interactive meget stolte af Svendborg Sparekasse, som er en af de banker i Danmark, der har klaret sig bedst de seneste år. Svendborg Sparekasse placerer sig…

Læs mere »   06. jun. 2013
Kidvertising

Kidvertising

Convince Interactive har opbygget et tæt og dynamisk samarbejde med reklamebureauet Kidvertising, hvor vi bidrager med en lang række digitale løsninger til deres kunder herunder Legekæden, Lamaze, Sylvanian Families og…

Læs mere »   06. jun. 2013
ARoS: KLEIN / BYARS / KAPOOR

ARoS: KLEIN / BYARS / KAPOOR

Convince Interactive har produceret en 15 minutter lang informationsvideo til udstillingen KLEIN / BYARS / KAPOOR på ARoS og det har, som sædvanlig, været en fornøjelse for Convince at arbejde…

Læs mere »   06. jun. 2013
Via Biler

Via Biler

“Det er en fornøjelse at arbejde med Jer – Tusinde tak” – Lone Erdmann, Marketingchef for Via Biler. Convince Interactive har i samarbejde med Danmarks største Toyota forhandler, Via Biler, udviklet…

Læs mere »   08. apr. 2013
Send en julehilsen

Send en julehilsen

Vi ønsker alle vores kunder, samarbejdspartnere og øvrige venner af huset en glædelig Jul og et succesfuldt 2013. Convince holder lukket mellem Jul og Nytår. Send en julehilsen her

Læs mere »   18. dec. 2012
Convince-udviklet app nomineret til Danish App Awards 2012

Convince-udviklet app nomineret til Danish App Awards 2012

Et spændende og nytænkende kunstmuseum, et superprofessionelt samarbejde og en fantastisk app resulterede i en flot nominering ved Danish App Award 2012. Vi kan derfor godt tillade os at være…

Læs mere »   11. dec. 2012
Convince Interactive søger ny praktikant

Convince Interactive søger ny praktikant

Convince Interactive søger ny praktikant med kreative evner og kompetencer inden for kommunikation og IT. Praktikbeskrivelse Som praktikant hos Convince Interactive er du med til brainstorming, idé- og konceptudvikling i…

Læs mere »   13. nov. 2012
Seminar om “Social Media”

Seminar om “Social Media”

“Hvordan udnytter du mulighederne på de sociale medier?” Det var et af de spørgsmål Johnny Willum fra Convince i samarbejde med Ida Borch fra Orator og Robert Rolfsted fra REINVENTORS…

Læs mere »   10. okt. 2012
App til ARoS kunstmuseum

App til ARoS kunstmuseum

Kunst og innovation – oplevelse og interaktion. I forbindelse med den store Tony Martelli udstilling ønskede ARoS Kunstmuseum, at give deres gæster en ny og anderledes oplevelse. Gennem et tæt…

Læs mere »   30. aug. 2012
Ny Word Bank app

Ny Word Bank app

TextMinded Danmark A/S er Danmarks næststørste oversættelsesbureau, der håndterer oversættelser og terminologistyring for mange af landets store virksomheder. Convince Interactive blev bedt om at udvikle en mobiludgave af Word Bank,…

Læs mere »   10. jun. 2012
Gris og Ko på gaflen

Gris og Ko på gaflen

Convince har gaflet en ny kunde. Grisogko.dk leverer Sønderjysk slagterkvalitet lige til døren og vores nye venner har med et fantastisk koncept og et skarpt program bidt sig godt fast…

Læs mere »   02. jun. 2012
Ny adresse – nyt setup

Ny adresse – nyt setup

Vi er på plads på vores nye adresse på Åboulevarden i Aarhus og vores nye medspillere hos Kidvertising har taget fantastisk godt i mod os, så vi har atter fuld…

Læs mere »   02. jun. 2012
Ny webplatform til Waoo Mobil

Ny webplatform til Waoo Mobil

Convince har designet og udviklet en helt ny webplatform for Waoo! Mobil, med fokus på optimering af brugervenligheden og forøgelse af konverteringsraten. Vores løsning er blevet en mere integreret del…

Læs mere »   01. jun. 2012
Toyota Danmark

Toyota Danmark

Når man er verdens største bilproducent, ved man også, hvad der skal til for at skabe og gennemføre stærke loyalitetsprogrammer. Her er der konstant fokus på pleje af kunderelationerne. Den…

Læs mere »   13. okt. 2011
Convince får Fyn til at smile

Convince får Fyn til at smile

En kampagne rettet mod en bred målgruppe på Sydfyn har fået den grønne ø til at smile. Convince står bag SMIL kampagnen, hvor en bred mediaplatform og et positivt og…

Læs mere »   13. okt. 2011
Et stilmæssigt løft til Miinto

Et stilmæssigt løft til Miinto

I konkurrence med 2 andre bureauer blev Convince valgt til at producere nyt TV-spot til den online modebutik Miinto. Som tilskuer føres du med ind i et urbant miljø, hvor…

Læs mere »   06. aug. 2011
AGF Fodbold App

AGF Fodbold App

Sammen med Convince Interactive lancerede AGF deres officielle AGF App til stor begejstring fra ivrige fans. Lanceringen, som målrettet var lagt til sæsonstart, blev bakket op af en kampagne i…

Læs mere »   16. jul. 2011

Convince Interactive revolutionerer den traditionelle e-handel

Danske virksomheder går glip af et kæmpe potentiale indenfor e-handel og m-handel. Med fusionen mellem Convince Interactive og ecommar har Norden fået et bureau, der samler både kommunikations- og e-handels…

Læs mere »   18. jun. 2011

Den traditionelle reklame er død

af Johnny Willum I mine øjne er den traditionelle reklame død eller nærmere dødssyg. Tiden må være inde til, at vi kan komme videre, og rykke kommunikationen i takt med…

Læs mere »   06. jun. 2011

Stort TILLYKKE til BBQ landsholdet

Vi ønsker stort tillykke til BBQ landsholdet, som opnåede guld til Grill VM i Memphis! I kategorien for BBQ sauce baseret på tomater oplevede man for første gang at et…

Læs mere »   06. jun. 2011

Virtuel præsentation til International Asger Jorn udstilling

Virtuel præsentation til International Asger Jorn udstilling Markedet er virkelig blevet opmærksomme på mulighederne med de nye medier, som iPads, smartphones, sociale medier og diverse visualiseringsteknologier. ARoS Aarhus Kunstmuseum havde…

Læs mere »   27. jan. 2011

Morten Bau – 10 år

Stort tillykke til Morten Bau med de 10 år hos Convince Interactive. Morten har, som bureauets Art Director, bidraget med idé- og konceptudvikling, kreative designs og løsninger. Det er især…

Læs mere »   10. nov. 2010

Mobile platforme

Smartphones og iPad åbner op for unikke muligheder for at komme i dialog med kunderne hvor som helst, når som helst, og hos Convince Interactive forventer vi stor efterspørgsel på…

Læs mere »   04. nov. 2010

“Kulturnering” 2010

Svendborg Sparekasse har i samarbejde med Svendborg Kommune afsluttet en kampagne der skulle give en hjælpende hånd til kulturlivet i Svendborg. I denne sammenhæng satte Fonden for Svendborg Sparekasse 21…

Læs mere »   04. nov. 2010

Don’t tell it, show it

Convince Interactive har udviklet et præsentationsværktøj til Hempel så det matcher nye behov og teknologi. I denne sammenhæng har vi udviklet nogle features, som gør at Hempels repræsentanter ude i…

Læs mere »   04. nov. 2010
Tina Dickow – Welcome back colour

Tina Dickow – Welcome back colour

Online tilstedeværelse er en vigtig del af mediepaletten i dag da det skaber fælles værdi gennem interaktion med forbrugerne. Det er derfor nødvendigt at have et lækkert og overskueligt website…

Læs mere »   04. nov. 2010

Interaktiv produktpræsentation til Unisense Fertilitech

Barnløshed er en udfordring der berører mange og hos medicinalfirmaet Unisense FertiliTech arbejder de aktivt på at forbedre forudsætninger for succes med kunstig befrugtning. Convince Interactive har designet en interaktiv…

Læs mere »   04. okt. 2010

Present your business!

GIVER JERES SALGSPRÆSENTATION JER SELV OG JERES KUNDER GRÅ HÅR? Mange kunder er igennem tiden kommet til os for at få lavet en mere professionel salgspræsentation, som de selv kan…

Læs mere »   24. jun. 2010

Weber Fars Dag – fordi far fortjener det

Hvad kan glæde farmand mere end favnen fuld af nyt grilludstyr på Fars Dag? En ægte grillentusiast kender Weber-grillen, men Webers store tilbehørsprogram fortjener også opmærksomhed. Convince Interactive har lige…

Læs mere »   16. jun. 2010

Tell a friend! Greentel street marketing kampagne

Alle taler om miljøet, men få gør noget ved det. Greentel er det nye ”grønne” teleselskab, der leverer billig og bæredygtig telefoni. Convince har udviklet selskabets visuelle identitet og er…

Læs mere »   14. jun. 2010

Allan Baadsgaard

Det skarpe øje på forretningsudvikling, strategisk konceptudvikling og markedsforhold samt evnen til at sætte handling bag ord er nogle af de kompetencer vi trækker på når vi sammensætter vores allerstærkest…

Læs mere »   19. mar. 2010

Nyt website til Chemometec A/S

Chemometec er en spændende biotechvirksomhed, som producerer og sælger instrumenter til celleanalyse. Convince Interactive har designet og udviklet et nyt website til Chemometec, som har som overordnet formål at tiltrække…

Læs mere »   11. feb. 2010

Ny marketingplatform for Weber i 2010

Weber har igennem tiden brugt forskellige kendte personligheder som spokesmen for Weber og de oplevelser der følger med, når man køber en grill. Til sæson 2010 har Weber valgt en…

Læs mere »   21. jan. 2010